7 ținute pentru 7 zile de iarnă

Sunt în curtea firmei, la locul special amenajat pentru vicioșii fumători, cu o cafea neagră în față, adulmecându-i aroma și încălzindu-mi mâinile pe cană.

Am avut o toamnă frumoasă și lungă, dar iată că a cam venit frigul. Probabil în curând o să ningă.

Văd trecând de barieră mașina colegului care a fost la aeroport să-l ia pe Samir, colegul nostru egiptean. Vine să stea o lună, toată luna decembrie, în România. Avem nevoie de el în implementarea programului pilot la care lucrăm de ceva vreme. Toate colegele mele sunt nerăbdătoare să-l vada, s-au auzit tot felul de lucruri despre el…

Ce viață și pe omul acesta, să îți petreci Sărbătorile departe de ai tăi, numai pentru că munca te cere „la datorie”- adică în delegație prelungită în România.

Mai iau o gura de cafea. Mă înec și sunt gata să o vărs pe mine când îl văd coborând din mașina. Așa ceva nu-mi imaginam!! Nu cred! Nu este posibil!

Acum, eu știu că voi o să vă gândiți la cine știe ce tâmpenii, dar să știți că nu m-am înecat pentru că arată foarte bine și m-a fript cafeaua! Nu, nici gând! De arătat bine cam arată, drept este. Doar că prea își arată pielea, nu, nu vă gânditi nici acum la cine știe ce prostii!!! Își arată pielea pentru că e într-o camașă cu manecă scurtă și in niste pantaloni cu vedere la glezne.

Ce-o fi fost, frate, în capul lui!? N-a întrebat și el pe nimeni ce-i aia iarnă? Nu s-a uitat nici măcar pe vreun site meteo?

Ba da, s-a uitat. Asta aflu direct de la el. Dar s-a uitat in perioada care abia s-a încheiat, când erau 20+ grade și nu i s-a părut că este cazul să își facă griji. Și-a luat cea mai groasă geaca a lui, mi-a marturisit asta când a scos din bagaj o geacă de piele.

M-a bușit râsul.

Omule, trebuie să-ți luam ceva haine! Nu te pot lăsa așa că o să te am pe conștiința! Avem timpul ocupat full la birou, așa că nu stăm să umblăm de nebuni prin magazine. Ți-arăt de unde-mi comand eu haine și alegem împreună și pentru tine, ok?

Samir dă din cap și se caută în portofel. Are un portofel pentru bărbați super frumos, dar…gol!

Mă duc la financiar să văd ce bani au în casă, până mă întorc deschide și tu site-ul ANSWEAR și vezi dacă îți face ceva cu ochiul!

Mă întorc cu fix 2000 lei. Atât mai aveau, dar sunt sigură că-mi ajung să-i cumpăr omului niște pulovere bărbați. Să fie groase, calduroase, căci văd că devine vinețiu bietul Samir. Și geacă. Și niște jeansi, că doar n-o să-l las să umble în pantalonii aceia de primăvară-vară. Și… Oho, dar știu că am ceva de cumpărat!

Mă gândesc la ce program vom avea în această săptămână și, pentru că sunt organizată, fac lista cu hainele necesare. Discut cu el, tai de undeva, adaug în altă parte și scriu:

  • 2-3 camași; unele mai elegante, dar și una casual
  • 2 perechi de jeansi. Pe negru și pe albastru
  • pulovere
  • geacă
  • palton
  • fular
  • Încălțări de iarna. Unele de birou, dar și unele mai sport. Ah, am găsit și unele pe care le-a îndrăgit Samir, când ne uitam pe site, le-am adăugat și pe ele in listă. Sunt un roșu aprins, merg de minune cu geaca. Sau cu puloverul roșu, ales de mine.

Luni rămânem prin birou, avem întâlniri și ședințe. Interne, dar și cu partenerii externi. Așa că se va bucura de hainele de birou, nici foarte groase, dar nicidecum subțiri cum erau ale lui.

Miercuri o să stăm să lucram din greu la implementare. Nu ieșim decât pe la masa de prânz, adică la doi pași, la restaurantul de la parterul clădirii de birouri.

Joi mi-a spus că ar vrea să ieșim seara într-un pub, așa că a pus ochii pe niște ghete de un roșu coca cola. Nu mă intrebați de ce a asociat el ideea de pub cu roșu. Se pare că nu prea a purtat rosu în viața lui și acum este super încântat că o poate face.

Vineri, după muncă vom merge prin oraș. I-am spus să își ia o geacă în locul paltonului, mai ales că se anunță vreme mai rea. Dacă ajungem prin Cișmigiu vreau să îl duc la patinaj, nu a patinat în viața lui.

Sâmbată și duminică vor fi cu patinaj și plimbări. Poate dăm o fugă la munte, cine știe? Cert este că și-a ales un pulover pe care vrea sa îl poarte de Sărbători. Chiar e haios, mai că mi-aș lua și eu unul!

Acum, dacă tot l-am vazut îmbrăcat în costuri menținute sub 2000 lei, mai că mi-aș căuta și eu o geantă casual. Văzusem eu una….și aș lua-o cu mine când o să-l plimb pe Samir prin București!

***

SuperBlog2019: Proba 28. 7 ținute de iarnă de pe ANSWEAR.ro

Lasă un comentariu