Everybody Wants To Be a Cat… La Katz GastroLab și tu poți!

Știi scena aceea din The Aristocats (da, da, exact!, desenul animat!) în care, după o zi plină de peripeții, Thomas O’Malley o duce pe Ducesă și pe puii ei, Toulouse, Marie, și Berlioz, într-o mansardă unde se încinge o petrecere psicească de pomină? O’Malley îi prezintă Ducesei o gașcă de pisici swingers, numită Scat Cat, care încep să cânte „Everybody Wants To Be a Cat” și dansează și se distrează de minune.

Ei, bine, găsesc scena asta emblematică pentru ceea ce înseamnă distracție cu prietenii. Transmite exact ideea pe care o am și eu despre prietenie: oricâte întîmplări aiurea ai peste zi, oricum ar fi vremea de afară, oricâte griji ai, câtă vreme la finalul zilei ai niște prieteni cu care te simți bine, totul e minunat!

M-am considerat întotdeauna privilegiată că am oameni frumoși în jurul meu. Că, orice ar fi, am prieteni care-s „acolo”, la un apel distanță. Că am cu cine să mă bucur și să „enjoy the moment”- când este cu bucurie; că am un umăr pe care să plâng- când e cu jale. Că am cu cine să beau un vin, să vorbesc despre un film sau despre-o carte; că am prieteni care sunt la fel de gurmanzi ca mine și vor să experimenteze chestii noi; că am prieteni cu care împărtășesc aceleși gusturi muzicale sau aceleași doruri de călătorii.

Chiar dacă viețile noastre sunt, adesea, pe repede înainte, de câte ori avem ocazia ne întâlnim și stăm la povești. La o masă, la o cafea, la un concert, la un cort pe-o plajă, la un ceai, la dans sau, de ce nu?, la karaoke… ori de câte ori putem noi ne întâlnim și ne bucurăm, împreună, de tot ce ne oferă viața.

Căci, așa cum îți spuneam la început, indiferent ce îți aduce ziua, dacă la finalul ei ai niște oameni alături și vă simțiți bine, împreună, înseamnă că totul iese pe plus! Căci… la finalul zilei… toți am vrea să fim pisici…

Miau!

O mansardă lângă Cișmigiu

Pentru cine n-are o mansardă, cum au cei din The Aristocats, vă zic eu că există o mansardă și pentru voi. De fapt există un loc care are ȘI o mansardă… Căci locul, de care vă spun, are o mansardă unde se întâmplă lucruri, dar și multe alte chestii faine, de văzut, de gustat, de simțit. Într-un cuvânt, de trăit!

Se cheamă Katz GastroLab (da, vezi, tot despre pisici e vorba!) Este lângă Parcul Cișmigiu, vis-a-vis de Conservator, adică este un restaurant în centrul Bucureștiului. Într-o  o casă veche, o casă interbelică, Katz GastroLab este mai mult decât un… laborator gastronomic. Este un loc unde să te vezi cu prietenii, să te simți bine într-o atmosferă specială. Este un loc unde ai zona de bar (plină de tablouri cu… pisici, Desgur! Mergi să vezi, căci nu-s orice pisici și nu-s orice fel de tablouri). Un loc în care mergi să stai la povești la un pahar de vin sau la un cocteil sau, dacă nu vrei alcool, la o cafea. Un local unde ai și zona mansardei, în care o să vezi o scenă pe care se întâmplă povești de păstrat în suflet, adevărate experiențe artistice. Căci aici poți să ai parte de seri de jazz, seri cu tematică (să-ți spun că poți avea parte de Havana Night? Îți spun!!!), seri de muzică latino și dans latino (cui nu-i place să danseze, când toți experții recomandă dansul ca mod de eliberare de endorfine?), seri de petrecere karaoke– în care poți să cânți cât te țin plămânii indiferent cât de bine sau de.. mai puțin bine… cânți (cui ce-i pasă cum cânți, câtă vreme ești cu prietenii și te simți bine?)

Everybody Wants…CATering

Asta nu e tot! Katz GastroLab a fost gândit ca un loc cu mai multe funcțiuni. Să știi că aici poți să mergi în orice moment al zilei, nu doar seara. Pentru că, în afară de experiențele artistice, care au loc seara, aici poți să mergi și doar ca să stai la povești în timp ce savurezi o masă excelentă.

Pentru că o masă aici, crede-mă, este exact cum se spune „curcubeu pe cerul gurii”. O să dau doar câteva ponturi, o să-ți spun că au în meniu feluri de mâncare care să mulțumească toate gusturile. De la clasicul Sandwich Club sau coaste de porc până la sofisticatele pulpe de rață cu piure de morcovi sau risotto cu fructe de mare. Are sens să-ți spun că mie, pentru că-s o gurmandă, mi s-a făcut o mega poftă de tot ce au în meniu, chiar acum, când îți scriu despre asta?

Partea bună e că, deși azi nu pot ajunge la ei, mă gândesc serios să folosesc serviciul de catering, dacă tot o să avem și o aniversare, în curând… Căci au și servicii complete de catering, tinând cont de bugetul clientului, profilul invitaților și tipologia evenimentului: nuntă, aniversare, cununie sau botez, dar și petreceri corporate, business meetinguri, concerte sau conferințe. Așa cum spun ei „We put the CAT in CATering„!

Eu îți propun să verifici ce spun mergând pe strada Narciselor nr 1, fie că ești din București, fie că doar vizitezi capitala, acest restaurant din București te va surprinde și te va face să vrei să te întroci la el. O să devină, cu certitudine, unul dintre locurile unde vei vrea să te întâlnești cu prieteni vechi sau noi, să te bucuri de viață, de povești, de mâncare, de concerte, de un carusel de emoții, de senzații, de gusturi.

După ce mergi te aștept aici, în comentarii, ca să îmi spui cum ai trăit experiența asta.

***

Articol scris cu mare poftă de mâncare, cu mare dorință de-a asculta Luiza Zan, târziu, în noapte… Pentru SuperBlog 2024, proba 8 – Katz GastroLab

1 comentariu

Lasă un comentariu