Mama calatoare cauta cazare pensiuni child friendly

Ma indrept catre birou, rasufland usurata ca am scapat de sedinta cu conducerea companiei. Vad ceva asezat pe tastatura si, cand ajung aproape, imi dau seama ca este un post-it. Il iau si citesc: Mama calatoare cauta cazare pensiuni child friendly.

Mama calatoare cauta cazare pensiuni child friendly (1)

Intreb colegii de birou cine mi-a lipit minunatia pe tastatura si, mai ales, cu ce ocazie. Tac toti, cu nasul in taste si-n monitoare, apucati de un brusc elan muncitoresc.

Ridic din umeri si ma asez sa-mi citesc ultimele mailuri. Imi sare in ochi un mail care are la subiect cuvantul magic bonus, iar expeditorul e chiar seful meu, John. Citesc. Citesc iar si trag un chiot de bucurie „Iti cunoastem pasiunea pentru calatorii, tocmai de aceea am ales sa iti oferim bonus de 3 saptamani de vacanta, incepand de… ACUM! Asa ca..mama calatoare ce esti, cauta vacantele dorite!”

Si acum… incotro?

Are sens sa iti spun ca am deschis instant browserul de net ca sa caut oferte vacanta? Banuiai, nu-i asa? Ei, da, numai ca este ceva mai complicat decat am crezut. Nu-i usor sa cauti, de azi pe maine, cazari in tot felul de locuri, cand nici macar nu ti-e clar incotro vrei sa pleci.

Cand e vorba si de un copil la mijloc (iar eu am unul) , cand e vorba de o plecare doar in doi- eu si el (caci nimeni din jurul meu nu poate sa plece de pe o zi pe alta) lucrurile devin si mai complicate.

Ai idee ce-mi usureaza cautarea, atunci cand vreau sa organizez o astfel de vacanta? Daca ti-as spune ca stiu un site, mai ceva ca o agentie de turism, ce-ai zice? Un site care ar putea sa imi ofere variante de vacante de la A la Z. Caci la asta te duce gandul cand auzi de AZ-Turism, nu-i asa?

Vreau munte, vreau si mare. El iubeste Sinaia- asa ca voi cauta cazare Sinaia . Eu iubesc Vama si 2 Mai si Corbu, asa ca voi cauta cazare litoral. Vorba aceea ” sa impacam si capra si varza”!

Eu vreau liniste. El vrea distractie.

Vreau sa iti subliniez ceva. Indiferent de sezon, indiferent de locul unde mergem, eu tot am 40+, iar el tot are doar 8.

Ce inseamna asta, pe scurt? Pai cand eu voi vrea sa zac pe plaja, el va vrea sa ne stropim cu pistoalele de apa. Cand eu voi vrea sa citesc, el va vrea expeditie prin padure. Cand eu voi vrea sa dorm la pranz, el va vrea la desene. (Ce copil de 8 ani mai doarme la pranz??)

Ei bine, de aceea eu aleg, de cele mai multe ori, cazare pensiune. Vreau curte, vreau sa stam cat mai mult la aer, chiar daca eu sunt statica si el e activ. Sa nu te mire, asadar, ca aleg sa caut pensiuni cu locuri de joaca in exterior.

Alte locuri de cazare le-as vrea cu piscina exterioara: ambilor ne place balaceala!

Ma bucur de sansa de a avea filtre la cautare si selectez. Selectez in campul facilitati- ceea ce doresc eu sa avem. Din 1738 de pensiuni, este imposibil sa nu gasesc ceva ce indeplineste dorintele noastre. Mai ales ca nu caut anumite localitati, avem liber la traseu, numai sa ne duca si pe la munte si pe la mare.

Mama calatoare cauta cazare pensiuni child friendly (2)

Da, aveam nevoie de ajutor. Iti dai seama cat as fi stat sa caut pe vestitul google, pana gaseam ce imi trebuia? Sau cat timp as fi pierdut prin vreo agentie ca sa le explic tot ce vreau, unde, in ce conditii. Cred ca, pana imi trimiteau oferta, mi se termina vacanta!

In plus, dat fiind faptul ca mergem 3 saptamani, trebuie sa fiu atenta si cu bugetul. Ai observat ca ai camp unde poti alege cat vrei sa fie costul pe noapte in unitatea de cazare? Mie mi-e mai usor sa fac asta online, asa pot trece exact cat sunt dispusa sa dau, nu am de ce sa ma simt cumva jenata.

Am gasit locuri cazare child friendly si la mare si la munte.

Mama calatoare cauta cazare pensiuni child friendly (3)

Alte aspecte importante

Desigur sunt si alte aspecte de care tin cont cand organizez vacantele, in general. Caut anumite conditii, in functie de locul unde mergem.

  • Cand mergem la mare vreau apropiere de plaja
  • Cand suntem intr-un oras si facem turism cultural-vreau apropiere de centru, caci nu-mi arde sa depind de masina mereu.
  • Cand mergem la munte ma intereseaza sa avem curte mare, ca sa ne putem alerga pana nu mai putem.
  • Cand este iarna vreau sa putem inchiria schiuri. Sau, de ce nu?!, piscina interioara.

Sunt multe detalii care fac diferenta.

Uneori ma intereseaza cum pot sa achit. Caci sunt situatii in care prefer cu card, sunt situatii in care prefer cash.

De data aceasta, pentru cele 3 saptamani de vacanta am gasit variantele preferate. Ce bine ca am avut libertatea acestor trei saptamani! Ce bucurie sa pot sa gasesc asa repede!

Ce zici? Pe tine te-ar bucura sa folosesti un site de turism de la A la Z, mai ceva ca o agentie, care sa te ajute sa cauti functie de preferintele tale?

Tu ce-ai alege? Pentru tine ce e important intr-o vacanta? Ce te face sa te bucuri de ea, sa o traiesti intens?

***

Scris pentru SuperBlog 2019. Proba 17

3 comentarii

Lasă un comentariu