Amintiri din altă viață. La Palat. La Cabine.

Acu’ sa te vad! Ia-o pe asta! Ti-a trebuit vlog-uiala, ia de-aici vlog-uiala!

Cam asta aveam in cap cand am inchis telefonul cu Leti. Nu ne mai auzisem de vreo 15 ani, din vremea in care imparteam acelasi sandwich, facand reportaje in Irak, despre razboi. Da, exact, de dinainte sa devenim familiste si mame. M-a mai sunat o data ca sa ma invite la nunta ei, dar nu m-am dus cand mi-am dat seama ca nu am eu rochie de asa nunta! Parca m-a mai sunat si cand a avut-o pe Leonor, prin 2005. Apoi nu prea am mai tinut legatura, nah, femei ocupate! Eu cu ale mele: mai o tocanita, mai o rata la casa, mai o vacanta prin Corbu. Ea cu ale ei: mai un dineu, mai o gala, mai o vizita oficiala.. Nah, fiecare dupa posibilitati! Pana azi.

Azi, cand Leti a vazut vlogul facut de mine zilele trecute, a pus mana pe telefon si m-a sunat sa ma ia la intrebari. Ca, nah, suntem cam de-o varsta si am dat-o pe spate cu tenul meu! Si murea de curiozitate sa testeze si ea produsele La Cabine, pe care le-am aratat eu in vlogul meu!

Asa ca i-a chemat la palat, sa testeze si ea serurile lor. Da’ nu vrea fara mine! Am incercat sa o scald, ca stai asa, ca eu am job, ca ma si copil cu scoala online, ca una… ca alta! Dar nu s-a lasat si a obtinut ce a vrut! Promisiunea mea ca ma duc in Spania, la ea, ca sa testam produsele La Cabine, direct in tara unde au aparut.

(Sincer, eu cred ca ii e cam dor de vremurile de libertate de dinainte, dar nu vrea sa recunoasca.)

Elucidarea necunoscutelor

Cine-i Leti? Ce e La Cabine? Care-i faza cu vlogul meu?

Ca sa elucidam cele trei necunoscute ale povestii de mai sus, sunt necesare cateva precizari.

Leti e chiar Letizia Ortiz Rocasolano, nimeni alta decat Regina Spaniei.

La Cabine este o gama de fiole concentrate cu diferite substante, vitamine, minerale, aminoacizi care ofera fermitate si restructureaza arhitectura fetei, hidrateaza epiderma si reda elasticitatea naturala. Filoe cu Botox pentru ten, fiole cu Colagen, cu Retinol pentru piele, cu Vitamina C, fiole cu acid hialuronic. LA CABINE a dezvoltat formule foarte avansate si de precizie, pe baza experientei profesionale a saloanelor cosmetice din lumea intreaga.

Vlogul meu este despre fiolele cu La Cabine Vitamina C, de care m-am indragostit de la prima folosire.

sursa: Facebook La Cabine Romania

De ce m-am indragostit de ele? Simplu! Pentru ca redau luminozitatea si vitalitatea pielii, previn semnele oboselii, imbatranirea prematura si, dupa aplicare, iti lasa un ten luminos si cu niste ani mai tanar! Se vede diferenta dupa doar cateva folosiri! Pentru ca:

  • Datorita tehnologiei cu Fosfolipide, ingredientele active patrund mai usor in piele
  • Asigura o hidratare perfecta, continand si proteoglicani si glicopolimeri
  • Sunt realizate cu o tehnologie speciala care permite absorbtia rapida si eficienta a substantelor active in piele pentru un efect imediat.
  • Folosirea lor zilnica asigura un aspect de ten mai tanar

Mbon! Acum, necunoscutele fiind dezvaluite, adica devenind cunoscute, sa mergem mai departe!

Si sa ne intoarcem in seara aceasta, saeara in care eu imi fac, pe repede inainte, bagajul.

Nu de alta, dar Leti trimite avionul personal dupa mine si nu e frumos sa las omu’… a pilotul… sa astepte!

La Palat. La Cabine.

Cand am vazut-o, chiar si dupa atatia ani, mi-am dat seama de ce vuieste presa pe tema ei: femeia asta arata intr-un mare fel!

(Bine, nici Felipe nu e de deloc de lepadat, dar sa lasam sotul sa fie Rege si-atat, mai bine sa nu deviez!!!)

De cand am ajuns ma simt super bine! Totul e pe chill-uiala: ascultam muzica, bem cel mai misto vin rosu si ne probam hainele una alteia. Toata camera e plina de rochii, iar eu sunt super incantata cand descopar ca imi vine bine rau rochia aia rosie de dantela, pe care-a purtat-o in septembrie anul trecut, la redeschiderea teatrului. Am stofa de regina, asta e clar! Astept regele!

De dimineata au venit La Cabine si ne-au prezentat produsele lor. Produse concepute din ingrediente active inovatoare, care ofera rezultate pe termen lung. Ne-au povestit si am testat:

Fiolele cu acid Hialuronic Pur, La Cabine Pure Hyaluronic, contin mai multe tipuri de acid hialuronic, pentru un efect complet de hidratare: Acidul hialuronic reticulat protejeaza pielea impotriva daunelor produse de razele UV si a poluării, oferind un efect hidratant de lungă durata. Pot fi utilizate zilnic, pe toate tipurile de ten, avand o formulă usoară, non-grasa.

Fiolele cu Collagen Boost ofera fermitate pielii, restructureaza forma fetei si maresc nivelul de colagen de piele, prevenind apariția ridurilor si pierderea elasticitatii. Si ele pot fi folosite zilnic, pe orice tip de ten.

Fiolele Flash Effect, pe bază de Alge Rosii, contribuie la estomparea semnelor stresului si oboselii asupra pielii, ii redau aspectul ferm si redau luminozitatea.

Inainte sa plece ne-au lasat si un stoc remarcabil de produse.

Perfect pentru ce planuiam, caci, pe la pranz, eu si Leti bantuiam deja pe Rambla, in Barcelona. Ne-am amuzat teribil cand am dat de o statuie vivanta care o intruchipa chiar pe ea, pe Leti!

Am dat o raita si prin Mercat St Josep-La Boqueria, de unde am luat creveti pane si i-am mancat scufundati in sos, cu mana. Mi-a si marturist ca, uneori, pe ascuns, cand nu o vede nimeni, mai mananca asa si la palat!

Am avut chef sa facem un selfie la inaltime, asa ca ne-am urcat in Sagrada Familia, unde mi-a spus razand Girl, the sky is the limit! Ceea ce mi se pare chiar normal, fie vorba intre noi, mai ales pentru ea!

Am mers si pe o plaja si, mama, cate capete s-au intors dupa noi!!! Cine-a zis ca femeile de 45+ nu pot arata wow, nu ne-a cunoscut pe noi! Pe la amiaza ne-am retras la o terasa, la o barfa si o paella, udate cu o carafa de sangria.

Seara am mers sa vedem Fontana Magica, unde ne-am amintit de Freddie. De Freddie si de Queen. Si am devenit melancolice, amintindu-ne cum ascultam noi Queen, pe vremea cand ea, Leti, nu era Queen si eu nu eram cea care va spunea voua povestea aceasta!

Am fi putut sa ne promitem ca ne vom vedea mai des, ca nu vom mai lasa anii sa treaca asa, peste noi, intre doua intalniri.

As fi putut sa va spun ca a fost o escapada misto, pe care as repeta-o maine. Ah, da, desigur: asta doar daca m-ar suna vreodata Leti..asta doar daca m-ar invita vreodata in Spania, la Palatul Regal! Sa nu uitam acest mic detaliu.

Deocamdata nu va mai spun nimic.

***

Imaginat la provocarea SuperBlog

2 comentarii

Lasă un comentariu